17 årskalas

i går så var jag  på 17 årskalas hos ems och angelica som fyllde 17 år för åttonde gången =)
Inte dåligt det tycker ja=)
Festen var riktigt kul faktiskt var mycket folk..
Och snyggare och snyggare vart man mot nattens gång skulle säkert inte ha druckit den sista groggen överhuvudtaget
Var någ inte ens nykter när jag vaknade i morse.!!
Men hadetur fick juh iaf skjuts hem av lina oh pernilla som oxå droppade in på festen under natten!


Haha en kul grej hände oxå angelica har juh virkat kamera fodral till mej och hennes lilla syster och där stod vi och blängde på varandras kamera fodraler och tyckte att den andras var mycket snyggare än den man själv hade så efter mycket om och men så bytte vi så sen  var vi nöjda för kvällen iaf =)

   


Kommentarer
Postat av: Alicia Andersson

Hemsk bild på mig!

Ja det var kul när vi bytte! Som tur är - så är det inget jag ångrar idag ;). Mitt är finare än ditt!

2009-03-01 @ 21:45:41
URL: http://svintot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0