BIO

Idah ha jag vart på bio med familjen angie,bettan och alicia!
var och tittade på en skit bra film män som hatar kvinnor den var hur bra som helst fast tyckte inte riktigt om slutet den slutade inte riktigt som jag hade hoppats på.
Men det ska juh komma två filmer till så dom måste ja gå på så kanske ja får mitt slut som jag har hoppats på=)
men denna film kan jag verkligen rekomendera det var som man hoppade till ett par ggr i bio salongen iaf=) och lite humor var det allt i den=)

Sen efter bion när vi körd hem bettan till bjb så dök det upp ett sött litet rådjur på vägen så angelica skrek nästan som en gris och fick hjärtat upp i halsen!
Men det gick iaf bra med oss det sprang tillbaka in i skogen i gen=)

Nä nu kanske man sa fundera på andra visan och eventuellt krypa ner i sängen för man måste  juh upp om några timmar och jobba!! =(

Kommentarer
Postat av: Angelica

Antagligen sprang rådjuret tillbaka till skogen för den blev rädd för mitt gälla skri...

2009-03-03 @ 11:00:01
URL: http://kixooo.blogg.se/
Postat av: Ronny

Det var ett intressant inlägg. Jag hade tänkt se filmen. Har läst böckerna. Ha det bra så länge!

2009-03-07 @ 01:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0