Dålig på å blogga

Har jag vart såg ja!!Så nu har jag förlorat en massa läsare med =)
har haft lite annat å tänka på tror ja =)
Nu e det fredag å jobbar helg men nu är dxet inte så många helger kvar å jobba =)
Ska bli skönt å få vara hemma å vila upp sig tror ja =)

Å nu känner ja längtan var på maxi i går och dom hade juh rea på barnkläder så man var juh verkligen tvungen tgill å köpa lite saker såna saker man kan ha till både och =)
När man inte riktigt vet vilket kön det e som ligger i min mage =)
Men jag har mina funderingar!

Denna helg blir det å tillbringa på jobbet å se sen om man orkar vara social med folk..
Är juh tyvärr trött mycket
sover lite dåligt om nätterna. Har mycket kramp i vaden som jag vaknar av å hade nån legat brevid mig så hade det någ varit synd om den.. Och så måste jag pinka mycket.. Trycker väldigt på kissblåsan ibland!
Men det e värt allt ändå =P

Det är ingen som vet fina å ovanliga pojknamn?? Det e det enda som jag inte har kommit på nått helt klart än!!
Kommentera gärna några åt mej.. Å även flicknamn =)

Kommentarer
Postat av: Hoffa

Jag tror du får en pöjk ja :-D



Wilmer, William..kanske inte så ovanligt men fina. Hilda skulle Karl ha hetat om han varit en tjej..åxå fint :-) Wilda kanske!

2010-01-15 @ 17:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0